Confesiunile lui Koba

Marturisesc,

იოსებ ჯუღაშვილი

Am scris un comentariu, pe la unul din ziarele care au filtre antispam. Si stau sa ma intreb in cazul in care cenzura exista in presa, de ce mai exista acele anunturi cu privind responsabilitatea totala a comentatorilor, mie mi se pare ca atunci cand intervine cenzura responsabilitatea este in mod total a celui care controleaza ce informatie apare. Cand zic cenzura zic acea manipulare care ne place de la BBC, incercati sa comentati pe forum si va veti distra, acea cenzura din moteive tehnice care ne enerveaza la diverse cotidiene romanesti. Oameni care au suportat injuraturile lui Vadim, nu pot suporta cateva intepaturi de la niste anonimi. Sunt sigur ca acel comentariu n-a ajuns la autor, pentru ca un cenzor ca considerat ca un post care vorbeste despre Felix cel ce a facut catr-o anumita tara sa nu mai puta nimic, Felix cel considerat de istorici dement, il iubea pe Ulianov, dar imi marturisesc greseala n-am dat numele complet al acelui “fiu de nobil polonez care cunostea din plin capitalismul”, acel urmas demn al feudalilor care ura capitalismul pentru ca a distrus ceea ce avea mai nobil omenirea, nobilimea, am omis sa spun in comentariul meu ca pe Felix il mai chema si Drejinsky. Asaa ca un cenzor a considerat ca un post care incepe cu remarci la adresa lui Felix nu poate sa apara, indiferent daca este Felix simplu sau Felix Drejinsky.

Sunt sigur ca cenzorul habar nu avea ca pe Lenin il mai chema si Ulianov. Iar ca pe mine adica Koba ma mai cheama si Dugashvili, nu am pretentii 🙂

Restul comentariului era ataca scenariile SF care spuneau ca toti prim ministrii, cu exceptia lui Petre Roman care nu a apucat, sunt legati de Portile de Fier, si de aceea acest scenariu SF privind PF nu este realist, ar insemna ca toti fostii primi ministrii ai romaniei sa fie pusi sub acuzare.

Desi mai este posibil ca acel comentariu sa nu fi fost publicat deoarece am spus ca pe masura ce amrii ziaristi innainteaza in varsta castiga toti mai multi bani, publica din ce in ce mai multe poezii, si vorbesc din ce in ce mai putin despre fapte de coruptie.

Mai marturisesc ca am avut un moment de ratacire, am crezut ca pot deveni ziarist desi sunt destul de batran pentru asta, dar un coleg mi-a spus:

“Asta e calea, ajungi ziarist strangi ceva dosare, nu publici nimic si vei trei apoi fericit si plin de bani pana la adanci batraneti”

N-am avut ce sa comentez, al meu coleg a fost toata viata inginer, un inginer care citeste ziare, iar el dupa atatia ani de experientza asta a observat, mai sunt momente insa cand cred ca s-a inselat, dar acele momente sunt rare si zdruncinate atunci cand saptamanale precum catzavencu in care am crezut multi ani se vand unei persoane pe care au criticat-o si dispretuit-o, acele momente insa se intampla si se intampla acum …

dar gata nu voi mai spune nimic, daca apare cenzorul si pe wordpress?

Am motive de teama, mai ales ca stirea saptamanii a fost ca AFP a cenzurat in mod voluntar stirile referitoare la PARIS HILTON, iar ca rezultat nimeni nu a observat cu exceptia celor de la financiar.

Dupa o saptamana de success, AFP a renuntat sa mai cenzureze voluntar stirile privitoare la Paris Hilton, intr-o lume media incare conceptul “one size fit them all”, a nu te incadra in trend este riscant. Concluzionand deci, pentru adevaratii jurnalisti, cenzura conteaza, cenzura se vede la salariu.

Sincer al dumenavoastra,

Iosif Vissarionovič Džugašvili cel mult iubit de autorul articolului ale carui comentarii au fost cenzurate.

Leave a Reply

