Eu, Robotul Managementul Timpului.

Astazi am vazut un post care m-a socat pe unul din blogurile pe care pierd vremea.

Constanta vietii tale va fi fascinatia pentru lucruri pe care nu le vei putea avea vreodata datorita propriei ineficiente si stresului creat de prostul management al timpului, dealtfel unul din factorii principali care duc la atractia ta catre aparentele stabilitatii, fericirea e in alta parte e dictonul care te va insoti permanent, compensat totusi de senzatii nativ bipolare de high at no expense.

Desi nu-mi este adresat m-a socat. Ce adevar crud, ce lume.  Propia ineficienta si stresul creat de prostul management al timpului.citind fraza am crezut ca-i vorba despre mine. Ineficientza,am renuntat de mult sa fiu eficient, eficientza inseamna performantza, iar eu m-am cam saturat de performantze, am renuntat de mult sa mai fiu un producator sau consumator de performantza, performatnza nu poate fi atinsa niciodata, intotdeaunae loc de mai mult, sa luam de exemplu dragostea, in termeni de performantza dragostea insemna sex si se masoara in centimetri, ore, numere, daca stabilesti un record de x ore/minute, o data stabilit standardul de performantza, performantza se transforma intr-un etalon, un record ce trebuie depasit, si uitea asa sdispare ceea ce odata se numea dragoste pentru a lasa locul performantei sportive. Altius Citius Fortius. Daca ar fi sa ne legam de lucruri mai cotidiene decat sexul, , sa ne gandim la performantele de la locul de munca, performanta genereaza succes si bani, dar performanta genereaza mai ales cerere, incet incet devii un zombie cu performantze. Dar am avut noroc cu un otelar batran care mi-a explicat cum se obtine performantza, alearga incet, ca la maraton, ai o viatza intreaga de alergat, asa cea de atunci singura performantza pe care mi-o doresc este maratonul, iar cand vad tinerii performeri alergand 100m zambesc candid, nu vor apuca finish-ul.

Dar si mai mult ma ingrozeste prostul management al timpului , imi aduc amintein vremea cand eram preocupat de performantze aveam chiar o agenda, in care notam meticulos totul cu o precizie de 30 minute, am reusit in scurt timp sa fac tot mai multe si miram de ce putine lucruri faceau cei din jurul meu. Eram un robot fericit, stiam precis ce voi face peste 3 zile,  frumos organizat pe prioritati, si totul a fost frumos pana cand am descoperit ca nu poti planifica nimic, sau ma rog ca planificarea este benefica doar la nivel strategic, restul este bull shit al consumatorilor de performante, manageri care traisc stransi in agenda lor si cheltuie toti banii care-i produc pentru a-si intretine agenda,masini pentru a putea respecta punctele din agenda, laptop pentru a mai castiga cateva minute din intarzierile care ar da peste cap agenda.

Da recunosc, nu mai am de mult o agenda, iar acum nu mai sunt un robot fericit, sunt doar un tembel care cauta o cale de evadare.

One Response to “Eu, Robotul Managementul Timpului.”

  1. gadjo Says:

    prea misto 😀

    i love blogea al tau, no 2 dupa lulu

Leave a Reply

