Trecut – Profetia

Noroi, noroiul din Bucuresti este unic, singurul noroi care-ti mai poate marca psihicul la fel de mult precum noroiul din Bucuresti este doar noroiul de Vaslui, noroiul care a invins armata otomana la Racova. In fine era odata in Bucuresti o zi ploioasa, o zi cu noroi, ziua unui student fara bani in buzunar si fara vreo problema extraordinara exceptand desigur problemele sentimentale, si micile framantari privitoare la viitor, suma astronomica pentru achizitionarea unei case, lipsa unui job stabil. Conditii in care ce-ti mai ramane de facut decat sa lungesti drumul spre casa, sa te plimbi aiurea pe strazi, deconectat de la realitate, mergand pe pilot automat, pana cand ajungi sa nu-ti mai pese de micile probleme.

In asemenea momente cand circuli absent, cand lumea din jurul tau incepe sa dispara incepi sa nu mai raspunzi la nici un stimul extern. Cateodata insa lucrurile nu se intampla asa cum iti doresti. Caci intr-o z, absent pe strada, ajuns aproape la stadiul de a fi nemultumit de contemplarea “nenorocirii mele” financiare, am fost oprit, brusc si cu violenta de o batrinica care a sarit in fata mea si mi-a spus:

“Tu esti ca Mociornita, vei fi bogat, ai doua brate si un cap!”

Apoi batrinica a disparut la fel precum a aparut. Va jur ca n-auzisem in viata mea de Mociornita. Dar jur ca batranica a fost acolo si asta am auzit.

Vremea a trecut, si inca nu stiu daca profetia batranicii se va adeveri, dar acum prin prisma anilor imi dau seama ca profetie sau nu, mentalitatea este importanta.

Mi-as dori ca Marie Rose Mociornita sa candideze la Parlamentul European, si mi-as dori sa o faca fara sprijinul politicienilor autohtoni, pentru ca in romania sa poti sa fii bogat avand doar doua brate si un cap…

Leave a Reply

