Moara Dracilor I

Am mai ramas 17 oameni in Moara Dracilor. Suntem inconjurati de o armata de oameni, dar rezistam, vom rezista pana la ultimul om. In birou la postul din dreapta se incepe sa se auda o muzica. Este imnul URSS, pe stil vechi. Nu stiu daca este momentul sa ma ridic in picioare, sau sa-i crap capul, dar am noroc, individul este la ora intrebarilor, asa ca dupa imnul URSS incepe sa se auda: Destepta-te romane!, asa mai merge…

Nemultumit, dupa un minut individul pune din nou imnul URSS, imi si imaginez cum se intreaba: “Care o fi mai frumos, al lor sau al astora? Ce sa aleg?”

Sunt disperat si nu stiu cat timp o sa mai rezistam, vine Craciunul, si ai nostri aliati si colaboratori au urmatoarea deviza:

“Incet si sigur precum Cadillac-ul”

Ce poti sa mai spui?

Cei putini, cei ramasi pe pozitii au inceput sa spuna glume de santier.

Azi la Mora Dracilor e greva. Muncitorii se bucura dupa o luna de munca printr-o mica greva. Intram in UE, vine Craciunul si si-au adus aminte ca au salarii mici. Incep sa devin confuz, nici nu mai stiu ce sunt. Casargoz liderul de sindicat, sau Casargoz pacaliciul responsabil de servici?

Au trecut ceva zile de cand suntem abandonati in spatele liniilor inamice, in fata mea defetismul isi face aparitia:

“Nu am nici un chef, dar trebuie sa le termin! Parca muncesc in zadar. ”

“Bag picioarele in ele de scheme!”

Nu exista nici o speranta, este Stalingrad! Iar prietenii nostrii sunt la 100 de kilometri si se pregatesc de Craciun.

Glumesc. Nu nu este Stalingrad. Este Romania si prietenii nostrii sunt la 100 de km si se pregatesc de Craciun:

“Incet si sigur precum Cadillac-ul”

E seara si in asteptarea unei vieti mai bune baietii discuta cultura:

“Are Vivaldi cateva piese de te’ndoiae”

“Cum erau alea in Discoteca”

“De o da in jungle”

“Tre sa vezi in spatiu…”

“Ti-am zis eu ca esti cel mai mare tehnician in viata… ”

Super, ieri au trecut 17 ani de la Revolutie. Ce ne-am face fara stiri?
SU-34 sau noul avion senzatie al Armatei Rosii

Daca nu ma uitam la stiri, mai stiam eu ca exista Armata Rosie?

Gigi Becali a stabilit – la Consiliul National de Coordonare, in aplauze frenetice – scopul, natura si aspiratiile PNG.

Traian Basescu plange…

“Lacrimi de iubire” – Emotionat ca nu mai construim comunismul

Bine ca nu am apucat sa citesc raportul lui Tismaneanu. Probabil ca as fi plans alaturi de Basescu, dar din motive diferite, pentru ca generatia tanara retraieste comunismul.

10% dintre moldoveni au depus cerere sa obtina cetatenia romana

Dar gata cu stirile, vorbim de petrecerea firmei:

“Ce draq sa caut acolo? Sa mananc o frunza de brocolli?”

Un sfarsit de an deosebit:)

Toata lumea ma intreaba ce fac de sarbatori. Lucrezi?

Mai e putin…

O sa vina seara, si la o bere vom discuta despre sindicat.

Leave a Reply

