Do you wanna live forever? Garry Owen!

Cred ca citim prea multe ziare. PC. PD. PNL, Aripi, Platforme, ciolane etc. De fapt : la Vita e bella! Din cand in cand e bine sa mai luam o pauza. Astazi am jucat intr-un film american: Havana 2006., sau ma rog ceva de genul :). Femei frumoase, muzica buna, mancare pe masura si multa engleza. A si sa nu uit multa politica. Nu ma intrebati cine juca in rolul lui Batista, nu era pe acolo doar ca-i simteam prezenta. Havana, Bucuresti the same.  Politicieni latino discutand cu oameni de afaceri, PC, PNL, PD, PSD la aceea si masa. Noroc ca m-am intalnit cu un fost coleg de servici, Zabrucus Tenembroides pe numele sau, si am discutat cat nu am discutat in 4 ani cat am fost colegi, cum e la stat, e mai bine ca la particular, muncesti mai putin si castigi mai mult, oau… ( credeti-ma zabrucus nu castiga salarium minim pe economie la patron). Apoi dupa ce Zabrucus a dat doua ture prin sala de vis a vis unde se turna un fim ceva de genul ” Aurul, Ministerul si Arderealenii”, si a luat dou pungi cu pliante, m-am eliberat, nu inainte de  a afla ca rinocerii n-au remuscari cand calca iarba.

Oricum eu si cu alti bizoni din rezervatie trimisi la filmari, am inceput sa ne uitam la un individ si sa ne intrabam cu voce tare:

“Pe tipul ala parca il stiu, nu e ziarist la Catavencu?”

“Care ala cu barba?”

“Parca cand n-avea barba era la PNT”

“NU e la PC?”

“Sau PD?”

“A fost parca la PD si a plecat la PC?”

“Hai ma, nu mai tii minte cand era ministru?”

“Parca era mai slab!”

“Si parca arata altfel!”

“Da noi nu mai bem nimic…”

Usor usor incepem sa-i ignoram pe papagalii care stau imbracati ca pinguinii si discuta afacerii precum capitalistii cubanezi din havana lui Batista.  Dar nu-i nimic, cata vreme Che Guevara este micul Titulescu cum il cheama? … Pona, Poanta, putem sta linistiti, nimeni nu va invada Havana.

Straini si politicieni se pare ca o duc bine la Havana, unii se amagesc ca in acest sistem vor trai vesnic, dar eu am invatat ceva de la unii prieteni din Havana/Bucuresti, undeva prin jungla tranzitiei mai sunt si oameni care striga:

Do you wanna live forever!!

Garry Owen!

One Response to “Do you wanna live forever? Garry Owen!”

  1. alfa49 Says:

    agree

Leave a Reply

